SMFF infoblad nr 2 2021

18 JAN 2021 20:57
Detta info handlar om Transportstyrelsens operatörsid och ModellflygNytt. Hela informationen finns som PDF.
  • Uppdaterad: 18 JAN 2021 20:57

SMFF info 2-2021

Nya regler v201124

RCFF_SMFF regler v1.4.2

ModellflygNytt blir från och med 2021 en självständig tidning som man kan prenumerera på. Tidningen kommer inte längre att ingå som en del i medlemskapet i SMFF Under 2021 så kommer 4 nummer att produceras under förutsättning att vi får minst 1 000 prenumeranter. Kostnaden blir 250 kr/år.
Om ni önskar tidningen så ska detta meddelas förbundet skriftligt senast 31 januari 2021 via mail till This is a mailto link . När vi ser att vi har fått in minst 1 000 prenumeranter eller inte så kommer vi att meddela detta till de som vill ha tidningen. Betalning av prenumerationen ska vara förbundet tillhanda senast 15 februari 2021. Betalningen sker antingen med Swish eller via insättning på förbundets konto. Swishnummer skickas ut till de som vill prenumerera efter den 15 januari.
Vill du vara med och göra ModellflygNytt hör av dig till SMFFs valberedning This is a mailto link . All hjälp mottages tacksamt.

Soft Landings

Skribent: Lars Ekstedt
E-post: This is a mailto link

Vaccinera klubben.png

Sportlicens

fai

FAI betyder "Fédération Aéronautique Internationale", det franska namnet på det internationella flygsport­förbundet.

Svenska Flygsportförbundet är en del av svensk idrott.

SISU.png

Vi är med i studieförbundet SISU idrottsutbildarna.

E-post: kansli@modellflygfor...