Svenska Segelflygförbundet

Webbinarie för svenska segelflygkvinnor

Välkommen till ett informativt och nytänkande webbinarie för svenska segelflygkvinnor!

När? Lördag den 16 mars kl 10:00-13:00.

Varför? För att planera kommande gemensamma event under våren och sommaren, samt få ett tryggt utrymme där man kan bolla idéer och inspirera varandra!

Ni kommer att få med er en positiv känsla inför flygsäsongen 2024, med möjlighet till kvinnlig gemenskap och personlig utveckling. Det kommer att finnas tid för en öppen diskussion kring hur det är att vara kvinna i en mansdominerad sport, generella frågor om kvinnoprojektet och allt där emellan.

Män och icke svenskar är självklart välkomna att delta på webbinariet, men fokus kommer att ligga på svenska segelflygare!

Anmäl dig till webbinariet i formuläret nedan, så kommer du innan mötet att få en möteslänk skickad till dig via e-post.

Varmt välkomna!

Svenska Segelflygförbundet